Referencer & cases

Erfaring med vækst

Genkender du jeres branche?

Opnå værdifuld synergi mellem jeres behov og vores erfaringer fra branchen.

Bank- & finanssektoren
Alm. Brand Finans

Kunden ønskede at udbygge og forstærke det eksisterende forhandlernetværk. Der blev lagt særlig vægt på et spændende og levende præmieunivers udover standard gavekort.

Kunden ønskede en kort produktionstid og valgte derfor en standard løsning med få tilretninger og hele forløbet tog 4 uger hvoraf beslutningsprocessen var 2 uger.
case

Teleindustrien
TDC

Denne multinationale telecom gruppe har valgt en kombination af fysiske gavekort og en online løsning rettet imod deres internet ansatte på alle niveauer i gruppen.

Alle løsninger er specialdesignet til virksomheden, der har lagt vægt på design, kvalitet og brugervenlighed.

This multinational telecom group bought a combination of loyaltycard and online solution targeted employees from all levels of the Group.
case

Energisektoren
Dong Energy (Ørsted)

Denne multinationale energikoncern ønskede, at styrke deres medarbejderloyalitet.

I samarbejde med personale- og marketingafdelingen udviklede vi en unik online løsning, hvor personaleforeningen kunne motivere og belønne netvæket, både løbende og ved særlige lejligheder.

Senere fik vi også mulighed for at leverer årets julegaver til DONG ENERGY (ØRSTED), men det er en helt anden historie.
case

Forsikringsbranchen
Topdanmark

Kunden ønskede, at forbedre motivationen af sine interne sælgere med et stærkere salgskonkurrencesystem end det tidligere.

Sælgerne blev belønnet for deres salgsresultater og indsatser via en online løsning.

Løsningen skulle også indeholde SMS kommunikation og online træning i salgsteknik.

Det er muligt, helt personligt, at få tilrettet sin belønning, for at motivationen er i top, hos den enkelte sælger.

I samarbejde med indkøbsafdelingen udarbejde vi et koncept med gavekort både online- og i traditionel form. I samarbejde med marketingafdelingen blev den grafiske identitet finjusteret, så den passede ind med de øvrige tiltag.
case

Medicinalindustrien
Novozymes

I medicinal industrien har der længe været behov for at knytte stærke bånd til forhandlernetværket og slutkunder.

Vi lavede en løsning til Novo Zyems hvor innovation og stramt design var i højsædet. I samarbejde med indkøbsafdelingen nåede vi frem til en løsning, som alle i koncernen kan have glæde af.

This multinational telecom group bought a combination of loyaltycard and online solution targeted employees from all levels of the Group.
case

Industrisektoren
Sauer Danfoss

Da vi første gang mødte kunden, var det klart at økonomi og kvalitet skulle gå hånd-i-hånd, vi var med andre ord i selskab med dygtige køb-mænd og kvinder på Als.

Innovation, tradition, medarbejderpleje og langsigtede samarbejder er i højsædet her.

Kundens krav var unikt design og brugerfunktioner i forbindelse med taksigelser til medarbejdere, som havde gjort en særlig indsats, enten i form af resultat opnåelse eller i form at loyalitet overfor virksomheden.

Da kunden inviterede os til at byde og efterfølgende levere julegaver til de mere end 1.000 ansatte var det en lavpraktisk, men samtidig kompleks opgave, som vi løste fra vores lager- og pakkefacilitet lidt udenfor Fåborg.

Indkøb, pakning og distribution kulminerede i afsendelse af 157 paller samme dag.

“Schwamm darüber” som de siger på Als.
case

Serviceindustrien
ISS

Kunden ønskede et loyalitetssystem, som var let at håndtere og samtidig kunne anvendes til en global medarbejderprofil.

I samarbejde med direktionen udviklede vi et loyalitetskoncept i form af gavekort, som kunne indløses online til valgfri gaver samt virksomhedens egen logo-marchandise.

På opfordring præsenterede vi også en global løsning, som gjorde det muligt at centralisere indkøbet, kunden valgt at fortsætte med en decentral/lokal løsning, så kultur og nærhed ikke gik tabt i bestræbelserne på at optimere.
case

Sikringsbranchen
G4S

Kunden ønskede et loyalitetskoncept for at højne medarbejderloyaliteten.

I samarbejde med direktionen udviklede, vi et belønningskoncept hvor medarbejderne blev belønnet efterhånden, som de opsparede anciennitet.

Medarbejderne blev belønnet med gavekort, som kunne indløses via en online løsning i kundens eget design.

Kunden ønskede konceptet yderligere implementeret i koncernen og vi har derved flere gange suppleret samarbejdet, med at leverer julegaver til medarbejderne rundt om i landet, via vores online valgfri gaveløsning.
case