Cases & Referencer
Erfaring med vækst








Forrige
Næste
Bank & finanssektor
Alm. Brand Finans
#KUNDELOYALITET, #LOYALITET, #ONLINE/MOBIL, #PARTNERKANAL, #SALGSMOTIVATION
Kunden ønskede at udbygge og forstærke det eksisterende forhandlernetværk. Der blev lagt særlig vægt på et spændende og levende præmieunivers udover standard gavekort.
Kunden ønskede en kort produktionstid og valgte derfor en standard løsning med få tilretninger og hele forløbet tog 4 uger hvoraf beslutningsprocessen var 2 uger.
Kunden ønskede at udbygge og forstærke det eksisterende forhandlernetværk. Der blev lagt særlig vægt på et spændende og levende præmieunivers udover standard gavekort.
Kunden ønskede en kort produktionstid og valgte derfor en standard løsning med få tilretninger og hele forløbet tog 4 uger hvoraf beslutningsprocessen var 2 uger.
case
Forsikringsbranchen
Topdanmark
#MEDARBEJDERLOYALITET, #ONLINE/MOBIL, #PARTNERKANAL, #SALGSKONKURRENCE
Kunden ønskede, at forbedre motivationen af sine interne sælgere med et stærkere salgskonkurrencesystem end det tidligere.
Sælgerne blev belønnet for deres salgsresultater og indsatser via en online løsning. Løsningen skulle også indeholde SMS kommunikation og online træning i salgsteknik.
Det er muligt, helt personligt, at få tilrettet sin belønning, for at motivationen er i top, hos den enkelte sælger. I samarbejde med indkøbsafdelingen udarbejde vi et koncept med gavekort både online- og i traditionel form.
I samarbejde med marketingafdelingen blev den grafiske identitet finjusteret, så den passede ind med de øvrige tiltag.
Kunden ønskede, at forbedre motivationen af sine interne sælgere med et stærkere salgskonkurrencesystem end det tidligere.
Sælgerne blev belønnet for deres salgsresultater og indsatser via en online løsning. Løsningen skulle også indeholde SMS kommunikation og online træning i salgsteknik.
Det er muligt, helt personligt, at få tilrettet sin belønning, for at motivationen er i top, hos den enkelte sælger. I samarbejde med indkøbsafdelingen udarbejde vi et koncept med gavekort både online- og i traditionel form.
I samarbejde med marketingafdelingen blev den grafiske identitet finjusteret, så den passede ind med de øvrige tiltag.
Case
Teleindustri
TDC
#MEDARBEJDERLOYALITET, #MEDARBEJDERMOTIVATION, #SALGSMOTIVATION
Denne multinationale telecom gruppe har valgt en kombination af fysiske gavekort og en online løsning rettet imod deres internet ansatte på alle niveauer i gruppen. Alle løsninger er specialdesignet til virksomheden, der har lagt vægt på design, kvalitet og brugervenlighed.
This multinational telecom group bought a combination of loyaltycard and online solution targeted employees from all levels of the Group.
Denne multinationale telecom gruppe har valgt en kombination af fysiske gavekort og en online løsning rettet imod deres internet ansatte på alle niveauer i gruppen. Alle løsninger er specialdesignet til virksomheden, der har lagt vægt på design, kvalitet og brugervenlighed.
This multinational telecom group bought a combination of loyaltycard and online solution targeted employees from all levels of the Group.
Medicinalindustri
Novo Zyems
#LOYALITET, #ONLINE/MOBIL
I medicinal industrien har der længe været behov for at knytte stærke bånd til forhandlernetværket og slutkunder. Vi lavede en løsning til Novo Zyems hvor innovation og stramt design var i højsædet.
I tæt samarbejde med indkøbsafdelingen nåede vi frem til en løsning, som alle i koncernen kan have glæde af.
I medicinal industrien har der længe været behov for at knytte stærke bånd til forhandlernetværket og slutkunder. Vi lavede en løsning til Novo Zyems hvor innovation og stramt design var i højsædet.
I tæt samarbejde med indkøbsafdelingen nåede vi frem til en løsning, som alle i koncernen kan have glæde af.
Ejendomsmægler og developer
#KUNDELOYALITET, #MEDARBEJDERMOTIVATION, #ONLINE/MOBIL
Kunden ønskede at opnå højere kundetilfredshed igennem et digital systemt, som kunne give valgfrihed mellem gavekort og udvalgte produkter.
Løsningen skulle afspejlede kundens høje ambitionsniveau overfor deres forretningsforbindelser og kunder. Internt blev medarbejderne belønnet med gaver via vores IT-løsning. Kunden fik specialdesignet gavekort, som kunne indløses via en hard-copy og online-løsning.
Kunden ønskede at opnå højere kundetilfredshed igennem et digital systemt, som kunne give valgfrihed mellem gavekort og udvalgte produkter.
Løsningen skulle afspejlede kundens høje ambitionsniveau overfor deres forretningsforbindelser og kunder. Internt blev medarbejderne belønnet med gaver via vores IT-løsning. Kunden fik specialdesignet gavekort, som kunne indløses via en hard-copy og online-løsning.
Case
Medarbejderloyalitet
Sauer Danfoss
#MEDARBEJDERLOYALITET, #ONLINE/MOBIL
Da vi første gang mødte kunden i 2003, var det klart at økonomi og kvalitet skulle gå hånd-i-hånd, vi var med andre ord i selskab med dygtige køb-mænd og kvinder på Als.
Innovation, tradition, medarbejderpleje og langsigtede samarbejder er i højsædet her. Kundens krav var unikt design og brugerfunktioner i forbindelse med taksigelser til medarbejdere, som havde gjort en særlig indsats, enten i form af resultat opnåelse eller i form at loyalitet overfor virksomheden.
Da kunden inviterede os til at byde og efterfølgende levere julegaver til de mere end 1.000 ansatte var det en lavpraktisk, men samtidig kompleks opgave, som vi løste fra vores lager- og pakkefacilitet lidt udenfor Fåborg. Indkøb, pakning og distribution kulminerede i afsendelse af 157 paller samme dag.
“Schwamm darüber” som de siger på Als.
Da vi første gang mødte kunden i 2003, var det klart at økonomi og kvalitet skulle gå hånd-i-hånd, vi var med andre ord i selskab med dygtige køb-mænd og kvinder på Als.
Innovation, tradition, medarbejderpleje og langsigtede samarbejder er i højsædet her. Kundens krav var unikt design og brugerfunktioner i forbindelse med taksigelser til medarbejdere, som havde gjort en særlig indsats, enten i form af resultat opnåelse eller i form at loyalitet overfor virksomheden.
Da kunden inviterede os til at byde og efterfølgende levere julegaver til de mere end 1.000 ansatte var det en lavpraktisk, men samtidig kompleks opgave, som vi løste fra vores lager- og pakkefacilitet lidt udenfor Fåborg. Indkøb, pakning og distribution kulminerede i afsendelse af 157 paller samme dag.
“Schwamm darüber” som de siger på Als.
Energisektor
Dong Energy (Ørsted)
#MEDARBEJDERLOYALITET, #ONLINE/MOBIL
Denne multinationale energikoncern ønskede, at styrke deres medarbejderloyalitet.
I samarbejde med personale- og marketingafdelingen udviklede vi en unik online løsning, hvor personaleforeningen kunne motivere og belønne netvæket, både løbende og ved særlige lejligheder.
Senere fik vi også mulighed for at leverer årets julegaver til DONG ENERGY (ØRSTED), men det er en helt anden historie.
Denne multinationale energikoncern ønskede, at styrke deres medarbejderloyalitet.
I samarbejde med personale- og marketingafdelingen udviklede vi en unik online løsning, hvor personaleforeningen kunne motivere og belønne netvæket, både løbende og ved særlige lejligheder.
Senere fik vi også mulighed for at leverer årets julegaver til DONG ENERGY (ØRSTED), men det er en helt anden historie.
case
Serviceindustrien
ISS
#MEDARBEJDERLOYALITET, #MEDARBEJDERMOTIVATION, #ONLINE/MOBIL
Kunden ønskede et loyalitetssystem, som var let at håndtere og samtidig kunne anvendes til en global medarbejderprofil.
I samarbejde med direktionen udviklede vi et loyalitetskoncept i form af gavekort, som kunne indløses online til valgfri gaver samt virksomhedens egen logo-marchandise.
På opfordring præsenterede vi også en global løsning, som gjorde det muligt at centralisere indkøbet, kunden valgt at fortsætte med en decentral/lokal løsning, så kultur og nærhed ikke gik tabt i bestræbelserne på at optimere. #
Kunden ønskede et loyalitetssystem, som var let at håndtere og samtidig kunne anvendes til en global medarbejderprofil.
I samarbejde med direktionen udviklede vi et loyalitetskoncept i form af gavekort, som kunne indløses online til valgfri gaver samt virksomhedens egen logo-marchandise.
På opfordring præsenterede vi også en global løsning, som gjorde det muligt at centralisere indkøbet, kunden valgt at fortsætte med en decentral/lokal løsning, så kultur og nærhed ikke gik tabt i bestræbelserne på at optimere. #
Sikringsbranchen
G4S
#MEDARBEJDERLOYALITET, #ONLINE/MOBIL
Kunden ønskede et loyalitetskoncept for at højne medarbejderloyaliteten.
I samarbejde med direktionen udviklede, vi et belønningskoncept hvor medarbejderne blev belønnet efterhånden, som de opsparede ancienniteter.
Medarbejderne blev belønnet med gavekort, som kunne indløses via en online løsning i kundens eget design.
Kunden ønskede konceptet yderligere implementeret i koncernen og vi har derved flere gange suppleret samarbejdet, med at leverer julegaver til medarbejderne rundt om i landet, via vores online valgfri gaveløsning.
Kunden ønskede et loyalitetskoncept for at højne medarbejderloyaliteten.
I samarbejde med direktionen udviklede, vi et belønningskoncept hvor medarbejderne blev belønnet efterhånden, som de opsparede ancienniteter.
Medarbejderne blev belønnet med gavekort, som kunne indløses via en online løsning i kundens eget design.
Kunden ønskede konceptet yderligere implementeret i koncernen og vi har derved flere gange suppleret samarbejdet, med at leverer julegaver til medarbejderne rundt om i landet, via vores online valgfri gaveløsning.