Kompetencer
PARTNERKANALER
Uanset om du ser muligheder eller problemer, kan vi hjælpe dig med din partnerkanal.
Udover at være specialiseret i partnerkanaler, løser vi også nærtbeslægtede opgaver indenfor digital markedsføring
PARTNERKANAL MANAGEMENT
Engagement
PERFORMANCE MARKETING
Inbound marketing
LEADGENERERING
Data
DIGITAL STRATEGI & RÅD
På mission
MARKETING AUTOMATION
Implementering
Muligheder
Problemer
DIGITAL STRATEGI OG RÅDGIVNING
Vi udarbejder digitale strategier på basis af interne data, analyser og markedsdata. Målet er at øge synligheden i markedet og genererer salg.

Datadrevet rådgivning
Vi kortlægger digitale strategier for B2B virksomheder og hjælper dem med at få styr på de digitale processer.
Hos os får du en samlet pakke. Det vil sige, at vi både hjælper med at udvikle og eksekvere din digitale strategi, og vi sidder altid klar med sparring og rådgivning til din online markedsføring.
Hver kanal eller disciplin har sine styrker og svagheder, og vi ved, hvordan de spiller optimalt sammen – og vi laver og eksekverer din digitale strategi på baggrund af din forretning, så du får flere salgsklare B2B leads, flere salgsmøder og højere konvertering på din pipeline.
Data frem for drømme
Performance marketing er learning-by-doing og jo mere du lærer jo mere værdifuldt bliver dit næste tiltag.
Alt for meget markedsføring bliver til uden en resultatorienteret tilgang. Det betyder tabte muligheder og tabte ressourcer.
Vi rådgiver og udvikler digitale strategier på baggrund af data.
I takt med at digitale markedsføringsmuligheder øges, stiger risikoen for at ramme forkert og bruge pengene de forkerte steder også. Vi er erfarne i digitale strategier, og vi ved, hvilken retning du skal gå med din forretning.
Med udgangspunkt i jeres situation, bruger vi vores indsigt til at udvikle den optimale digitale strategi, så målrettede og datadrevne marketingkampagner kan øge jeres viden og jeres resultater.
Strategien er samtidig et værktøj, som I selv kan bruge til at optimere jeres kommunikation, forretningsstrategi og salgsstrategi.


Mål, KPI’er og rapporter
Måling, KPI’er, tracking og rapportering er en del af vores DNA. Det er både sådan, vi dokumenterer vores resultater, og sådan vi forbedrer os.
Virksomheder har behov for mål og KPI’er, hvis både den digitale strategi og eksekveringen skal gå op i en højere enhed.
Sammen med dig definerer vi altid, hvad der giver mening at måle, så vi understøtter din forretning bedst muligt.
Med vores partnerkanals løsning har vi en gennemtestet proces for mål, KPI’er og rapportering, som tilpasses den enkelte kunde, så det afspejler behovene fra de forskellige afdelinger og ledelseslag i virksomheden.
Tæt samarbejde
Verden bliver mere og mere digital, og behovet er stigende for at at virksomheder digitaliserer deres forretningsmodeller.
De virksomheder som forstår at udnytte de digitale muligheder står også med de bedste resultater i markedet.
Men strategiudvikling kræver at I involveres i processen fra starten. Det er jer, som har det vigtige indblik i vision, mission, værdier, målgrupper og alt det andet, udover jeres data, som vi tager udgangspunkt i når beslutninger skal træffes.
Strategi kan og skal løbende udsættes for revidering. Markedet er i konstant udvikling, og der opstår hele tiden nye muligheder, som I skal forholde jer til, så I bliver kundernes favorit.
